Weboldalunk látogatásakor cégünk (HPD Service Kft.) olyan alkalmazásokat (cookie, süti) használ, amelyekkel megkönnyítjük és gyorsítjuk a vásárlási és kiválasztási folyamatokat, továbbá cégünk részére adatokkal szolgál arra vonatkozóan, hogy hatékonyabban, magasabb színvonalon és az igényeidnek megfelelő szolgáltatásokat tudjunk közvetíteni. Ha az "Elfogadom" gombra kattintasz, akkor beleegyezel a cookie-k használatába. További információért olvasd el Adatvédelmi nyilatkozatunkat!

Elfogadom

Vásárlás előtti kérdések


Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhetsz webáruházunkból. Oldalunk felhasználóbarát: rendelésed könnyen, rövid idő alatt leadhatod.

Kell-e regisztrálnom a vásárláshoz?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni webshopunkba, viszont a regisztrációnak számos előnye van:

  • Követheted rendelésed állapotát.
  • Követheted csomagod állapotát, ha már átadtuk a szállítónak.
  • Értékelheted a megvásárolt termékeket.
  • Későbbi rendeléseidet könnyebben le tudod majd adni.
  • Kedvenc termékeidet el tudod menteni és meg tudod osztani.

Hogy történik a szállítás?

Háromféle szállítási lehetőséget nyújtunk:

Házhoz szállítás, amit a MPL végez. Csomagod futárhoz kerül, aki az általad megadott címre kézbesíti azt.

Csomagpontra történő szállítás, mely során az általad kiválasztott Postára, Coop üzletbe, vagy MOL töltőállomásra kézbesíti az MPL a csomagodat.

MPL csomagautomata segítségével automatába kézbesítés. Az általad választott helyen található csomagautomatába kézbesíti az MPL a csomagodat, ahol kizárólag bankkártyával fizethetsz.

Személyes átvételre vagy megtekintésre jelenleg nem nyújtunk lehetőséget. A szállításról bővebb információkat olvashat ugyanezen az oldalon a lentebbi kérdéseknél, illetve ezen az oldalon.

Van ingyenes szállítási lehetőség?

Egyes promóciók és kedvezmények esetén ingyenes szállítást biztosítunk, azonban a legtöbb terméket előre meghatározott díjjal szállítjuk. 

Minden van raktáron, amit a áruházban látok?

NEM. Minden termékünket európai nagykereskedésekből szerezzük be a bejövő rendelések alapján . Átlagos beszerzési idő szállítás előtt 6-8 munkanap. Beérkezés után egyből átadjuk a futárnak, ahonnan számítva 1-2 munkanap a szállítási idő.

Az árak tartalmazzák az ÁFÁt?

IGEN. Minden termékeink ára tartalmazza az 27% os ÁFÁ-t.

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen. Minden vásárlásról elektronikus áfás számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk. Digitális számla esetén is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adj meg a rendelés leadásakor.

Van a termékekre jótállás?

Igen. Termékeinkre a hatályos jogszabályok szerint biztosítunk szavatosságot, illetve jótállást. Bővebben az ÁSZF-ben, az adott termék oldalán.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14 napon belül.

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli.
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy, a vásárló által választott bankszámlára.
  • Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és az ÁSZF-ben.

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelésed minden lépéséről tájékoztató emailt küldünk.

  • Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
  • Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
  • Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
  • A futárszolgálat folyamatosan tájékoztat hol tart a csomagod és mikor várható a kézbesítés. A csomagod pedig követni tudod a Nyomonkövetési oldalon.

Probléma esetén is külön email küldünk.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelésed, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan email címet és telefonszámot írj be a rendelés leadásakor, amin elérhetünk téged.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmedet arra, hogy általában nem telefonon, hanem emailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések


Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján a MPL diszpécserei tudnak adni.

Mit jelent a várható szállítási idő?

A termékoldalakon jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. A szállítási idő nagyrészt attól függ, hogy a termék van-e a nagykereskedés raktárán. Fontos tudnod, hogy webáruházunk a termékeket európai nagykertől szerzi be, saját raktárunkon csak pár termék van.

Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudod átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezd a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írd, ha szeretnéd, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.

Ha már leadtad megrendelésed, de nem írtál hozzá megjegyzést, kérjük, írd meg kérésedet emailben (info@shopjoy.hu).

Mi történik, ha jön a futár, de nem vagyok a helyszínen?

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívnak az általad rendeléskor megadott számon, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

A megrendelt és beérkezett termék kiszállítása a korábban megadott címre 1-2 napot vesz igénybe!

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatod ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérd meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzöd a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy 24 órán belül jelezd számunkra emailben (info@shopjoy.hu).

Fizetéssel kapcsolatos kérdések


Milyen fizetési módokkal fizethetek?

Webáruházunkban három fizetési mód közül választhatsz. Banki előreutalás, utánvét és online bankkártyás fizetés.

MPL szállítás esetén, ha utánvétel opciót választottad a csomag átvételekor készpénzben és kártyával is fizethetsz. Csomagautomata választása esetén a fizetés csak kártyával lehetséges az automatánál.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előreutalás opciót választottad, a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott e-mail címre az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra.

Tudok fizetni bankkártyával?

Igen. Webshopunkban a rendelést követően fizethetsz bankkártyával, de emellett a futárnál, a csomagautomatánál és a PostaPontokon is tudsz bankkártyával fizetni. 

Vásárlás utáni kérdések


Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezd a problémát az info@shopjoy.hu email címen.

Rögtön a rendelés után rendszerünk e mailt küld amiben a rendszer visszajelzi hogy a rendelést megkaptuk, de még nem dolgoztuk fel.

Nem kaptam a termékhez garanciajegyet, mit tegyek?

Sok termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előreutalás opciót választottad, a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott e-mail címre az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra.

Mondhatok véleményt a termékről?

Igen. A termékekkel kapcsolatos tapasztalataidat szívesen vesszük. Írd meg nekünk e-mailben az info@shopjoy.hu címre és mi amint lehet válaszolunk rá.

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Iratkozz fel hírlevelünkre és elsőnek értesülhetsz legújabb akcióinkról és még egyedi kuponkódokat is szerezhetsz. Vagy Like-old Facebook oldalunkat és kövesd Instagram oldalunkat ahol egyedi kuponokat osztunk meg!

ShopJoy ajánlat

Népszerű termékek

Kiemelt termékek

X

Üdvözlünk újra Webáruházunkban!

Nálunk különféle kategóriákban több mint 20.000 termékből válogathatsz

X

Üdvözlünk a ShopJoy.hu Webáruházban!

Nálunk különféle kategóriákban több mint 20.000 termékből válogathatsz

X

Üdvözlünk a ShopJoy.hu Webáruházban!

Nálunk különféle kategóriákban több mint 20.000 termékből válogathatsz

Please enter the email address you used to register. You will receive a temporary link to reset your password.